Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termokubek Contigo idealny dla każdego
3 września, 2020
Okna energooszczędne Toruń okna pasywne
Okna w budownictwie pasywnym
15 września, 2020

Wizytówki dostępne w mapach Google są doskonałym narzędziem wspierającym zaistnienie na lokalnym rynku. Dzięki mapom Google mamy dostęp do namiarów firm z różnorodnych branży. Dzięki temu użytkownik może bez trudu znaleźć sklep pełen interesujących produktów albo usług. By pokazać się wśród firm w swojej lokalizacji jedyne, co trzeba zrobić, to zarejestrować swoją wizytówkę w mapach Google. Wśród wszystkich udostępnionych usług Google należy odnaleźć funkcję Google Moja Firma oraz postępując zgodnie z instrukcjami stworzyć profil. Każdy kolejny krok zbliża nas do przygotowania profesjonalnej wizytówki. Wystarczy wypisać niezbędne dane jak nazwa firmy czy jej lokalizacja oraz dane kontaktu, a następnie je zatwierdzić. Uzupełniona o odpowiednie dane wizytówka jest opracowana do użytku. Warto jednak wzbogacić ją o dodatkowe informacje na które jest miejsce w kolejnych zakładkach. Końcowym etapem jest weryfikacja, żeby wizytówka stała się całkowicie aktywna. Posiadając przygotowaną wizytówkę dobrze zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, żeby była widoczna dla wielu odbiorców.

Jak pozycjonować własną wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google oddziałuje wiele różnych czynników. Przede wszystkim duże znaczenie ma odległość od użytkownika. Chcąc znaleźć sklep lub usługi najczęściej sugerujemy się tym, jak daleko znajduje się od miejsca zamieszkania, dlatego wizytówka sprawdza się szczególnie na lokalnym rynku. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej potencjalnego klienta, tym większa szansa na lepszy wynik wyszukiwania. Obok tego istotna jest rozpoznawalność oraz trafność pod względem słowa kluczowego. Jeżeli firma jest rozpoznawalna pod danym słowem kluczowym albo opublikowana na jej stronie treść zgadza się z poszukiwaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka pojawi się wysoko. Funkcje znajdujące się w usłudze Moja Firma zapewniają wiele opcji, jakie mogą korzystnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Uzupełnij informacje na temat firmy

Podstawowe dane jak nazwa, adres i telefon  warto uzupełnić o dodatkowe tak samo potrzebne dane, jakie wesprą Google w dopasowaniu wizytówki do potrzeb użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki trzeba wypełnić zgodnie z danymi umieszczonymi na stronie internetowej. Dodatkowo w nazwie wizytówki da się dodać nazwę firmy razem z ogólną frazą (np. nazwa firmy pozycjonowanie stron WWW). Obok tego należy dołączyć kategorie oraz podkategorie, jakie przybliżą Google oraz użytkownikom profil firmy, a więc jej charakter. Istotna jest również lokalizacja oraz obszary działania. W samej lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, sklepu, gabinetu itp. Jeżeli jednak gwarantujemy usługi poza miejscem siedziby (np. montaż okien i drzwi w domu klienta) wtedy lepiej dołączyć obszar działania, czyli szerzej np. miasto, województwo.

Uzyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Bardzo znaczące jest też zdobycie atrybutów. Atrybuty są związane z informacjami o firmie. Dla przykładu informują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy niedaleko jest parking albo czy została dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Niestety na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, dlatego że wstawiane są one na podstawie przesłanych przez klientów odpowiedzi na zadane przez Google pytania. Same opinie klientów mają ogromy wpływ na pozycjonowanie. Znaczna część potencjalnych klientów nadal wartościuje opinie Google, dlatego lepiej się o nie postarać oraz co ważne, zawsze na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii mamy większą szansę, że Google pokaże wizytówkę wyżej.

Umieść unikalny opis, produkty usługi oraz zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to świetne miejsce, by wskazać najistotniejsze atuty firmy, jednocześnie stosując najlepsze słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pokazuje się na wizytówce firmy bez używania przycisku „więcej”, z tej przyczyny warto skupić się nad tą częścią opisu. Ponadto dla lepszego pozycjonowania wizytówki Google należy dodać swoje produkty i usługi. Wypełnienie wizytówki tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale także najpewniej zachęci większą ilość klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje również publikowanie zdjęć i filmów. Multimedia znajdujące się w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla odbiorców, ale także umożliwiają uzupełnienie opisującego zdjęcie tekstu alternatywnego. Regularne publikowanie zdjęć korzystnie oddziałuje na pozycjonowanie.

Dodawaj wpisy

Poprzez wpisy w wizytówkach Google zaoferować użytkownikom ciekawych treści, jakie mogą zachęcić ich do przejścia do naszej witryny WWW albo wypróbowania usługi. Wpisy umożliwiają zamieszczenie treści do 1500 znaków oraz odsyłacz, pod którym możemy przekierowywać do wybranej witryny, np. podstrony z opisem usług albo innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce poza tym, że będzie dostępny przez wiele czasu (zakres dat można samodzielnie ustalić nawet na cały rok), może stać się częścią marketingu treści, gdzie będziemy proponować klientom garść ciekawej wiedzy z branży. Systematyczna publikacja zostanie uznana niemal jak blogowe wpisy na stronie, ze względu na co warto zastanowić się nad zastosowaniem tego elementu.

Zdobywanie linków

Linki przenoszące bezpośrednio do wizytówki są dość ważnym elementem, jaki wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. Warto więc rozejrzeć się za lokalnymi lub branżowymi forami, katalogami, portalami blogami lub innymi źródłami, uznawanymi przez Google jako wartościowe, w których można zostawić link odsyłający. Dobry profil linków da Google sygnał, że warto pokazać wizytówkę na wysokiej pozycji, dlatego że odnoszą się do niej różne interesujące źródła. Profil linków ma zatem korzystny wpływ na pozycjonowanie .

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/