Meble wypoczynkowe - projektowanie wnętrz
Aranżacja domu -meble amerykańskie
1 września, 2020
Chirurgia stomatologiczna Toruń - stomatologia estetyczna
Chirurgia szczękowa – zabiegi stomatologii estetycznej
1 września, 2020

Obecnie da się zauważyć, iż bez skutecznego wypromowania witryny internetowej, perspektywy na sukces naszego biznesu są relatywnie nieduże. Całe szczęście, że, dzięki nieustającemu rozwojowi, Google opracowało wielowymiarowy mechanizm, dzięki któremu dotrzemy do lokalnych Kontrahentów. Żeby to właśnie nasz salon fryzjerski, warsztat samochodowy, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało odnalezione przez Klientów z pobliża, nieodzowne jest właściwe wypromowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wpływa na nie sporo składników, które opiszemy w poniższym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czyli co?

Najprościej rzecz ujmując, pozycjonowanie lokalne polega na wypromowaniu wybranej witryny w wyszukiwarkach. Od normalnego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że głównym celem będą wyszukujący z węższego kręgu, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet wyznaczonej dzielnicy. Najczęściej jest tak, że narzędzie wyszukujące może samodzielnie stwierdzić, gdzie znajduje się najbliższe naszemu położeniu większe miasto. Da się to bez trudu zweryfikować, korzystając z przycisku „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że poszukujemy agencji nieruchomości. Gdy wyszukujący jest w danym momencie w Toruniu, to wówczas narzędzie wyszukujące podpowie nam najskuteczniej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Liczby nie kłamią – ponad 95% Nabywców poszukuje w pierwszej kolejności firm i usług z ich okolicy, by mieć do nich łatwy dostęp. Powinniśmy uczynić wszystko, aby znaleźli właśnie naszą firmę, bo więcej niż 3/4 wyszukujących lokalnie dokonało zakupu w niedalekiej przyszłości, a przeszło 80% używających smartfonów i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Jakich usług poszukują? Wyróżniają się zdecydowanie restauracje, sklepy oraz usługi. Jeśli jesteś właścicielem restauracji, bezwarunkowo musisz zapytać eksperta o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – jakie działania podjąć?

Podobnie jak w kwestii zwykłego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym stale szczególnie ważną rzeczą będzie optymalizacja witryny internetowej. Musimy cyklicznie dodawać teksty oraz pilnować, aby publikacje były możliwie jak najlepszej jakości. Należy pamiętać przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Trzeba na tym etapie zastanowić się nad technikami, które będą typowe dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
– Założenie strony w Google Moja Firma, które szerzej opiszemy poniżej,
linki z lokalnych stron – zadbajmy o to, aby wzmianki o naszej firmie wyświetlono w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz witrynach powiązanych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących korporację – pilnujmy danych, które podajemy w katalogach firmowych i innych witrynach. Jeśli zmieniamy adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie uaktualnimy tego, to wówczas narzędzie wyszukujące może nas potraktować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Niezwykle ważne będzie założenie profilu naszej spółki w Google Moja Firma. Służy ona do kreowania wizytówek przedsiębiorstw, które działają na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zyskać? Należyte pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki , iż poszukujący, wpisujący lokalne słowa kluczowe zapewne natknie się na naszą wizytówkę, zawierającą adres witryny internetowej i telefon do naszej firmy. Samo zrobienie wizytówki nie jest zbyt powikłane, ale już pozycjonowanie wymaga sumienności i konkretnej wiedzy.

Żeby dodatkowo podnieść swoje perspektywy na przekonanie lokalnych Kontrahentów, posłużymy się usługą Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten element pozycjonowania lokalnego jest stosunkowo trudny, ale korzyści na rynku lokalnym z pewnością będą odczuwalne. Jak powinna wyglądać właściwie sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć dobry tytuł. Trzeba wcielić się w rolę szukającego i pomyśleć, jakimi hasłami będzie operował w wyszukiwarce. Najłatwiej będzie uobecnić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj świadczonych przez nas usług. Po tytule, poszerzamy wizytówkę o obowiązujące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – musimy systematycznie je uaktualniać. Kolejno tworzymy dla Twojej korporacji unikatowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, który pojawia się po adresie https://plus.google.com/, głównie jako nazwa zakładu. Jeżeli już zadbaliśmy o tamte elementy, to zostaje już tylko dobrać odpowiednią grafikę oraz zredagować opis działalności.

Należy pamiętać – wizytówka pozwala wyszukującym wystawiać opinie naszej firmie. Ich ilość oraz jakość będą decydować o tym, jak wysoko wylądujemy w rezultatach wyszukiwania. Jeśli dostaniemy dużą liczbę pozytywnych opinii, to wówczas będzie miało to bezpośrednie przełożenie na pozyskiwanie nowych Klientów oraz tworzenie przewagi nad konkurencją.

Pozycjonowanie lokalne to oszczędny i szybszy sposób, na znalezienie się w rezultatach wyszukiwania niż szersze pozycjonowanie stron. Nie masz pojęcia od czego zacząć? Agencja reklamowa specjalizująca się w pozycjonowaniu lokalnym bez wątpienia pomoże Ci zrobić pierwszy krok w kwestii pozycjonowania lokalnego.

Po więcej informacji

pozycjonowanie-stron.torun.pl